Hurra!

Denne helgen har gått så alt for fort, Jeg kan nesten ikke tro det. Ikke bare har jeg våknet mellom 05.00 – 07.-00 hver eneste morgen, men i tillegg har det vært full rulle hele tiden, uten noe tid til å slappe av. Jeg føler meg virkelig ikke klar for hverdagen ennå, men det er ikke mange timene til det er påån igjen. Jeg får trøste meg med at jeg egentlig liker hverdager, så det blir sikkert veldig fint denne uken også.

På Lørdagen var vi på bursdag til tantebarnet mitt, Ariana, på Melhus. Hun ble 10 år på selveste kvinnedagen, og det må jo så klart feires. Søs baker så mye godt, og hadde pyntet så fint, og bursdagsbarnet fikk så mange fine gaver.  Det var mange gjester på bursdagen, og det er godt å være tilbake til hverdagen slik den var før coronapandemien. Det er godt å treffe folk igjen uten noen begrensninger, det er iallfall sikkert!

Håper alle har hatt en fin helg. Det er trossalt VÅÅÅR i luften, og jeg elsker det!  

0 kommentarer

Siste innlegg