Hvor mange juletrær

Jeg elsker julen og er alltid tidlig ute med å ta frem juletrærne. De siste årene har vi hatt to juletrær, et i stuen og et i kjellerstuen. For meg så gir juletreet meg så mye julestemning, og jeg elsker at julelysene skinner når resten av lysene er slukket. Det er så pent å se på og gir en herlig atmosfære. Derfor ønsket jeg meg juletrær på soverommene også.

Derfor kjøpte vi juletrær til begge barnerommene i år. De elsker det like mye som meg, og syns det er utrolig koselig med juletrær på rommene sine.

Nå mangler vi bare tre til vårt soverom! Meeeen, det kan hende det er nok med 4 juletrær i huset? Eller hva tenker du? Juletrærne  er jo ikke akkurat dyre nå for tiden, og det finnes trær både på 50 og 70 % salg. Men et det litt mye med 5 stk? 

VI har allerede lagt en del av gavene under juletreet, for nå er det ikke mange dagene igjen til julaften. haha, nå har tross alt halve tiden i Desember gått og da er det ikke lenge igjen altså.

1 kommentar
    1. Akkurat så mange som du har lyst på, er vel svaret på det! Her er det foreløpig ett. Ute. Det blir to når vi tar inn ett i stua en eller annen gang etter den 20.

Siste innlegg