Hyttetur i ødemarken

I går reiste vi på hyttetur, en hyttetur vi har vært så heldige å få låne gratis pga noe som var feil sist  vi var her. Forrige gang vi var på denne hytten var det vinter, og jeg hadde ingen dekning på mobilen. Det var veldig merkelig, men av alle oss som var på hytten den gangen, var jeg den eneste som ikke hadde signal på mobilen. Derfor hadde jeg forberedet meg denne gangen, og lastet ned filmer og podcaster for å høre offline.

Men da vi kom på hytta, oppdaget jeg at jeg har dekning jeg også, og ikke bare alle de andre. Så kjekt å slippe å være isolert da.

Første dagen her gikk vi tur og utforsket nærområdet. Det er stor forskjell på sommer og vinter, og naturen var annerledes enn vi husket. Vi fyrte opp bålpanne to ganger, ene gangen for å lage middag og andre gangen for å lage noe annet godt.

Vi spilte poker på kvelden, brettspill og mye sjakk. Jeg har tilogmed tatt med meg sjakkbok for å lære meg mer, men føler jeg kanskbe lærer mer av alle sjakk-appene jeg har på mobilen.

En trivelig tur så langt, swlv om set nyyydelige været vi har hatt den siste uken ser ut til å være over for en liten stund nå.

0 kommentarer

Siste innlegg