I made it

Målet før Desember var å gjøre ferdig en del ærend, som tar en del tid og føles stressende i en hektisk førjulstid. Jeg skulle blant annet:

  • Kjøpe, pakke inn og henge opp  adventskalender til barna
  • Kjøpe inn alt av julegaver
  • Pynte huset til jul
  • Henge opp utelys
  • Planlegge aktiviter for Desember
  • Sette opp bålpannen i hagen

Og selv med alt for mye sykdom i hus, rakk vi å bli ferdig før Desember i år også. Det eneste vi hittil ikke har gjort, som jeg føler vi er sent ute med, er å pynte juletreet. Jeg ønsker egentlig at det skal være ferdigpyntet innen 1. Desember, men det rakk vi ikke i år. Men jeg håper det blir i løpet av helgen om formen tillater det. Nå ligger jeg med feber, og diverse, så får bare krysse fingrende for at vi får med oss det meste av aktivitetene vi har planlagt for i Desember.

 

0 kommentarer

Siste innlegg