Ikke Bare NM

Uken vi hadde i Oslo i forbindelse med Sjakk NM, bestod ikke bare av sjakk selv om det tok utrolig mye av dagen. Vi rakk litt andre ting også, så uken føltes litt som en ferie selv om jeg jobbet fra Hotellkontor. Den ene ettermiddagen traff vi familie som bor i Oslo, og dro på Peppes og spiste sammen. Det var utrolig koselig, barna elsker å treffe familie og bruke tid sammen med familien.

En dag fikk jeg tid til å sole meg litt, og det var veldig godt innimellom alle regnskurene vi hadde denne uken. Vi måtte også bruke litt tid på shopping. Jeg hadde nemlig pakket KUN sommerklær, og var forberedt på to uker med strålende sol. Men det var kaldt til tider, med masse nedbør. Jeg hadde ikke med meg en eneste genser eller bukse, så da var det bare å dra en liten runde på shopping. Heldigvis var jeg heldig og fant ei svart bukse jeg virkelig elsker, og tre tynne gensere som jeg kunne bruke på kalde dager. Da hadde jeg nok både til uken i Oslo, og uken i Kristiansand (der vi heldigvis fikk mer sol)

Vi hadde ogå masse kvalitetstid sammen som familie, med både familietreninger og masse kortspill på kveldene. Jeg elsker kort og brettspill og koser meg alltid når vi spiller sammen 😁 Så selv om jeg kun har hatt tre uker med ferie nå, så føles det litt som 4. I morgen er det tilbake på jobb igjen, noe jeg ikke er helt klar for, men man blir fort vant til hverdagen igjen. Jeg sier alltid at jeg er en person som elsker hverdager. Selv om hverdagen har vært for hektisk de siste årene, har jeg nå som mål å jobbe med å fylle dagene med mindre aktiviteter, det er lov å kjede seg innimellom for da går tiden treigt 😁

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

0 kommentarer

Siste innlegg