Ikke hørt noe på en uke

Jeg våknet klokken 09.30 i dag, har aldri sovet så lenge en helg før. Så utrolig godt. Eneste ulempen er at jeg våknet med hodepine, som jeg har hatt de siste 3 ukene, og det er  så sliiiitsomt. Tror jeg hadde godt av å sove ekstra lenge i dag.

Hvilket humør var jeg i da jeg våknet? Til tross for hodepinen, er jeg mye bedre i ørene og det føles god. I dag hører jeg endelig normalt igjen. Da jeg var hos legen i går, så han at jeg hadde vann i ørene, noen som forklarer hvorfor jeg nesten ikke har hørt noe  den siste uken. Dette har både gitt meg svimmelhetsanfall og veldig mye ubehag.

Hva har jeg gjort hittil i dag? Jeg har ikke rukket å gjort så mye enda, for jeg jobber med å roe ned, og ta meg bedre tid til å slappe av. Derfor har jeg kun spist frokost, stelt meg og støvsugd gulvet. Planen senere i dag er å handle litt, for i morgen skal vi på fisketur med Johnny, søs og hennes barn. Det gleder vi oss til, for nå er det ekstremt lenge siden vi var på fisketur, og det har vi savnet hele gjengen.

Hva var det siste jeg brukte penger på? Jeg har kjøpt noen sommergaver til barna. Det er regnvær og kaldt ute for tiden, men sommerfølelsen har likevel sneket seg på. Derfor driver jeg å planlegger ferietur , og sommergaver, som barna alltid får dagen vi reiser på ferietur. Det er så herlig at gresset er grønt ute, og kaninen har begynt å være ute flere timer om dagen. Sommeren er beste tiden på året, og vi har mye å se frem til.-

Håper alle får en god lang helg, og en fin pinse. 

0 kommentarer

Siste innlegg