Ingen julestemning

Jeg tror aldri julestemningen har latt vente på seg så lenge som nå, og jeg er nesten redd den ikke kommer til å komme. Jeg har gjort mye for å prøve å få julestemning, men mulig jeg har prøvd litt for hard. Heldigvis er det 7 dager igjen på å prøve å få den på plass, så det er håp enda.

Uken her har vi hatt sykdom i hus, og jeg håper vi alle blir friske til juleferien starter. Lite er kjedeligere enn å ha sykdom i julen. I går måtte vi ta turen til legen, men så lenge de mistenker virus, er det lite å gjøre annet enn å bare ta tiden til hjelp.

Vi dro i stallen på ettermiddagen, og red i ridehuset. Vi hadde stortsett ridehuset for oss selv, og lillesøster fikk prøve å trave alene for første gang. Det gikk veldig bra, og hun storkoset seg. Jeg er så glad vi deler denne hesteinteressen sammen, for det å være i stallen er så utrolig koselig og kontakt med hester gir meg så mye.

 

0 kommentarer

Siste innlegg