Ingen uke uten

Det er ingen uke uten fisketur! Selv om store deler av helgen gikk med til Maraton og trening, så hadde vi også tid til en herlig fisketur. Vi var heldige med været og hadde noen solstråler mens vi var der, men selv om solen skinte innimellom, så hadde vi en superkald høstvind. Den kalde vinden var vi ikke forberedt på, og vi frøs hele gjengen, så det ble ingen lang fisketur denne gangen.

Det ble heller ingen fisk, men det begynner vi å bli vant til. 😂🥳

Hele Søndagen gikk med til faste og sofaligging. Jeg er ikke vant til å faste, og så for meg det kom til å være ekstremt krevende, men det gikk faktisk overraskende greit. Sikkert fordi jeg tok livet med ro, og ikke gjorde noe som krevde mye energi. Jeg måtte fastre på grunn av en undersøkelse jeg skulle gjennom på Mandag, og er glad jeg nå endelig er ferdig med hele greia. Jeg har lært at det er sunt å fast innimellom, men da kommer jeg ikke til å faste i 27 timer, for det var litt for lenge.

0 kommentarer

Siste innlegg