Inspirert

Jeg er godt i gang med treningen for tiden, men for å få enda mer inspirasjon til trening og kosthold, ble jeg enig med søstra mi om å prioritere de to neste ukene og ha full fokus på trening, sunnmat og å holde oss unna godis. Jeg synes vanligvis det er okei å spise godis noen dager i uken, men det er alltids gøy med en utfordring. Det er også mye enklere når man er to sammen.

I morgest hadde jeg et mål om å stå opp kl 5, for å dra på trening før jobb. Men på grunn av den gale stormen som herjet rundt hele natten, og forsturret nattesøvnenen, så ble det aaaalt for tungt å stå opp så tidlig. Jeg kom meg ikke opp før jeg skulle på jobb kl 7 (fordelen med hjemmekontor😅) og måtte utsette treningen til lunsjen.

I lunsjen traff jeg søstersen på 3t treningssenter, og vi fikk kjørt gjennom programmet mitt. Det er kun styrke som er i fokus når jeg er på treningssenter, for kondisjon foretrekker jeg å gjøre utendørs på dagene jeg ikke trener styrke. Det er godt å kjenne at kroppen blir sterkere for hver treningsøkt.

Resten av dagen gikk med til jobb, trening for storebror, og handling. Vi fikk kjøpt masse grønnsaker, frukt og bær, som faktisk innimellom frister mer enn godteri. Til kveldsmat ble det et digert fat med bær og vaniljekesam. Nå står et bad for tur så blir det tidlig kveld på meg😅☀️

0 kommentarer

Siste innlegg