It never stops

Nå er det lenge siden sist. Føler jeg starter hvert innlegg med disse ordene, men det er kanskje ikke så rart når det er over en måned mellom hver gang jeg poster noe🤫 but hey, im back!

 

Synes høsten kom vel tidlig i år, og hele August føltes som en høstmåned. Og med høsten kommer den årlige forkjølelsen, som jeg aldri greier å unngå. Jeg var syk stortsett hele forrige uke, og er glad jeg endelig er bedre nå. Husker fra i fjor da jeg var syk av og på fra august og ut året, noe jeg virkelig håper å unngå i år! Planen er å ta koronavaksinen Asap, for den har jeg ennå ikke tatt og nå føler jeg det haster en del! I tillegg blir jeg nok å klemme i meg alt jeg kan av frukt og grønnsaker for å holde immunforsvaret på topp.

 

I trøndelag regner det store mengder om dagen! Og julestemningen er allerede på vei(må innrømme at jeg har startet å handle kalendergaver , for det er jo såå koselig)  dere som har sol og sommer enda-nyt det! Jeg er småsjalu på dere🤫💕

0 kommentarer

Siste innlegg