Its in The Air

Denne uken har det vært ordentlig vår i luften. Det har vært blå himmel, mildt ute og sol nesten hver eneste dag. Jeg er kommet i skikkelig vårstemning, og har brukt uken på å koste i gårdsplassen, fjerne det siste av snø på plenen, og raket plenen. I tillegg har jeg vært mye utendørs, og bare koset meg i solen. Solen varmer faktisk en del på denne tiden, og jeg har blitt ordentlig inspirert til å både pakke bort ski, akebrett og vinterklær.

Nå vet jeg at vi fikk et digert snøfall i midten av Mars i fjor, da det plutselig kom en meter med snø, så det er lite trolig våren er kommet for å bli. Men det er lov å håpe, og jeg nyter at det er vår i luften nå! Kaninen elsker å være ute han også, og kjenne gress under labbene. Han er utrolig søt når han sovner i solen, og det er tydelig at han liker at solen varmer han også.

Denne uken har jeg også brukt til å mentalt forberede meg til operasjon som jeg skal gjennom i morgen. Den har jeg gruet meg til lenge, og har vært ganske nervøs for å bli syk eller forkjølet. De fleste rundt meg er forkjølet for tiden, men hittil har jeg berget selv. Så nå er det bare å stålsette seg for morgendagen, for på selveste kvinnedagen må jeg opereres. Jeg gleder meg til å få det overstått og bli ferdig!

0 kommentarer

Siste innlegg