It’s my birthday

På Onsdag denne uken hadde jeg bursdag! Bursdager er så stas, og jeg elsker å feire år. På bursdagen min tok jeg meg fri fra jobb, som jeg alltid gjør på bursdager, og startet dagen med en treningsøkt. Hele dagen var satt av til egentid, og etter trening dro jeg på shopping med søsteren min.

Det er sjelden vi treffes bare oss, for vi har nesten alltid med barna når vi skal finne på noe. Derfor var det ekstra koselig å bare være oss to. Vi fant massse fint i butikkene, og fikk handlet en del.

 

På ettermiddagen feiret jeg med barna og kjæresten og litt senere dro vi på restaurrant på solsiden mens mamma passet barna. Det var helt magisk på solsiden, og været var helt fantastisk. Det var masse liv ute og det var godt å få en ordentlig date-kveld.

Ettermiddagen dro vi på sparkesykkeltur i solnedgangen noe som var utrolig koselig. Kvelden ble avsluttet med filmkveld. Jeg føler meg heldig💕

0 kommentarer

Siste innlegg