Jævlig for noen

Det snør noe helt sykt i Trondheim i dag, det er kommet minst 30 cm siden i går. Og jeg bare elsker det! Selvfølgelig hadde det vært enda mer hyggelig om snøen kom før jul, men jeg klager ikke når den kommer nå heller, for jeg eelsker å være ute med barna i snøen. VI kan ake, gå på ski, lage snøhuler og mye annet moro. Så er det lyst og koselig ute når snøen ligger på bakken. Jeg vet at noen HATER snøen, og synes at det synet vi våknet til i dag bare er helt jævlig. Men vi trives med det, og det er bra for jeg har nemlig hørt at vi har flyttet til en plass der det bruker å kommer MYE snø på vinteren – kunne rett og slett ikke ha passet bedre. 

Utenom å være ute, så har jeg brukt de siste dagene på å Lage fotobok. Jeg har en fin tradisjon med at jeg lager fotobok for hvert år som har gått, og denne boken er utrolig koselig å se i sammens med barna og resten av familien. Der samler jeg de aller beste minnene fra året som er gått. Men det å lage fotobok tar ekstremt lang tid: Først må man velge ut bildene man skal bruke, så må man organisere boken. Jeg tar vanligvis mellom 1000-3000 bilder for hver måned gjennom hele året , så du kan tenke deg hvor mange bilder jeg har sett gjennom for å velge hvem som skal få være med i årets fotobok. Hos fotoknudsen har man maks 120 sider, og jeg benytter meg alltid av maks antall bilder. Da har man 10 sider for hver måned, og det er egentlig knapt med plass for å få plass til alle minnene, men det går til slutt!

 

Et lite tips: fotoknudsen har nå 40% rabatt på alle bestillinger, ut dagen i dag! Og det er et tilbud jeg måtte benytte meg av. 

0 kommentarer

Siste innlegg