Jakten på julestemingen fortsetter

Innimellom får jeg snev av julestemning, men jeg må innrømme at Covid og sykdom tar bort julestemningen like fort som den kom. Men jeg prøver intens å få julestemningen på plass, for nå er det bare to uker til julaften. Hvor ble det av Desember? Har aldri opplevd at Desember har gått så fort før. Den siste uken har vi gjort en del aktiviteter for å kjenne på julestemingen. Vi har blandt annet:

  • Baket pepperkaker to dager
  • Vi har pyntet juletreet
  • Jeg har hørt på podcast Julestemning med Live og Ronny, og sett flere julekalendere på TV.
  • Vi har pakket inn det siste av julegavene
  • Vi har hatt grøt med mandel 
  • Vi har koset oss med kakao og krem.

Nå håper jeg formen blir bedre raskt, slik at jeg får med med alt annet av aktiviteter vi har satt opp i Desember av førjulskos, for jeg blir nesten helt på gråten av å tenke på alt jeg har gått glipp av. Men det er (fortsatt?!) to uker igjen til å få julestemningen på plass! Ingen tid å miste…

0 kommentarer

Siste innlegg