Jeg er kanskje tidlig ute men

Jeg liker å glede meg til jul, og bruker vanligvis å være tidlig ute med både pynting, og julegave innkjøpene. Vanligvis er det meste ferdig pakket innen November kommer, men i år har jeg ennå ikke begynt med noe enda. Det eneste jeg er i gang med, er planleggingen. Jeg klør etter å komme i gang med innkjøp, julepynting og alt som følger med.

Men I forberedelsene har jeg oppdaget at jeg kanskje er litt vell tidlig ute. Det finnes ikke julegavepapir i butikkene enda. Ikke finner man julepynt heller. Så den store planleggingen min er det bare å sette på vent, til vi kommer litt nærmere Desember. Nå er jo ikke kalender poser å få tak i en gang. Egentlig trodde jeg butikkene var tidlig ute, men ser ut til at jeg ligger litt foran likevel. Jeg får gjøre meg ferdig med den store Halloweenfeiringen før jeg startet med jula – ser ut til at det er det beste.

 

0 kommentarer

Siste innlegg