Jeg er stolt

I går hadde jeg store planer om å pusse opp leiligheten enda mer. Det var mer som skulle henges opp på veggen, og flekker på veggen som skulle tettes. Å henge opp tunge bilder og speil på gips og mur er ingen enkel oppgave, men heldigvis har vi utstyret i orden.

Jeg fant frem drillen (om det er det det heter?) og prøvde meg frem. Desverre for meg greide jeg ikke feste selve borren. Men da broren min stakk innom for å gi meg en kjapp opplæring, gikk resten som en lek. Jeg fikk borret hull, satt opp gipsplugg og skruet inn skruen. Bildet og speilet henger nå trygt og godt, uten fare for å falle ned. Og jeg kunne ikke vært mer stolt. Nå føler jeg meg litt mer handy enn jeg var dagen før, og jeg er godt på vei til å lære enda mer. Jeg regner med “oppussings skills” kommer godt med den dagen vi skal flytte, for det er jo alltids noe å ta tak i når man skal innrede et nytt hjem.

Ellers fikk vi gått oss en tur i friskluft i går, solen skinte og det skimtes vår i horisonten. Resten av uken er det meldt 10 grader mer enn hva det har vært de siste dagene, så det blir godt. Vi fikk plukket en diiiger bukett med hvitveis og pyntet opp litt hjemme. Nå er det bare å ta frem vindus-vaske utstyret å sette i gang å shine uteplassen så er vi klare for vår og sommer.

0 kommentarer

Siste innlegg