Jeg har tatt et valg

Jeg fikk et god tilbud om å ta noen studier på BI, uten å ha noe kostnad på dette. Det var tre spennende fag jeg fikk tilbud om å ta, og jeg så egentlig frem til å studere litt på siden av  å jobbe. Det var ikke snakk om mange studiepoeng, så det skal være overkommelig. Men etter å ha kommet igang med studiene, innså jeg ganske fort at det blir for mye å gape over. Hverdagen går så fort, og jeg ønsker heller å tilbringe hvert ledige sekund sammen med barna. Hvorfor skal jeg fylle tiden slik at hver dag blir fullstappet med ting som må gjøres, når jeg føler at jeg har nok som det er .

Jeg er glad vi er ferdig med oppussing, for det tok hvert ledige sekund og ekstremt mye tid! Nå setter jeg pris på at jeg kan bruker mer tid sammen med barna og familien, og ønsker ikke å ha mer stress i hverdagen. Nå vil jeg bruke all fritid til å gjøre ting jeg har lyst til  å gjøre, og noen ganger må man faktisk prioritere. Derfor benyttet jeg meg av angreretten å meldte meg av, noe som føles ganske bra!

0 kommentarer

Siste innlegg