Jeg kan angre meg nå

 På grunn av nydelig vær den siste uken ,har jeg vært utendørs hvert ledige minutt. Jeg elsker å være ute i solen, og gjerne stelle i hagen eller ordne uteområdet. Plenen vår på baksiden av huset har vært full av snø og store isklumper, og denne uken har jeg brukt flere timer på å “hjelpe våren” som jeg så fint kaller det. Og i det så ligger det at jeg måker snø og is fra plenen slik at gresset kan gro fortere.

Isklumpene har vært digre, og de veide utrolig mye. Men jeg jobbet i flere timer gjennom to dager for å fjerne dem, og det gikk hardt utover ryggen min. Det er lett å glemme man har en dårlig rygg når man føler seg i så god form og man bobler over av energi. Nå derimot er ryggen så smertefull at jeg ikke greier å gå oppreist. huff, kan angre meg for å ha bært du tunge isklumpene nå. Kroppen min kjenner jeg godt, og nå er det sikkert omtrent en uke til jeg kan gå normalt igjen.😔😩 På tide å lære av sine feil…. 

0 kommentarer

Siste innlegg