Jeg kan angre meg nå

Jeg våknet klokken 07.00 i dag. Kroppen min er innstilt på å våkne tidlig, og jeg våkner omtrent samtidig hver eneste dag, der helgene er ingen unntak. Ingen vits med alarm på mobilen når jeg har innebygd alarm i kroppen. Men jeg merker det alltid er noe  enklere å stå opp i helgene, enn det er på ukedagene – naturlig vis.

 

Det jeg spiste til frokost var som vanlig en iskaffe. Den lever jeg noen timer på før jeg må ha ordentlig mat. Da ble det et fersk deilig brød med aioli, mens jeg tok et varmt bad. Jeg startet dagen med å jobbe noen timer overtid mens resten av gjengen fortsatt lå å sov. Og etter noen timers jobbing på kontoret, ble jeg skikkelig kald, og da frister det alltid med et langt bad. Det var veldig trivelig å spise frokost i badekaret faktisk, tro det eller ei.

 

Hvilket humør var jeg i da jeg våknet? Humøret er jo alltid på topp når det er helg! I dag hadde vi heller ingen store planer, noe som er veldig godt innimellom. Egentlig liker jeg å gjøre mest mulig på kortest mulig tid, men jeg øver meg på å leve et roligere liv, og ikke jage neste aktivitet hele tiden. Og når man mestrer det, så føles det veldig godt.

 

Hva har jeg gjort hittil i dag? Dagen har gått med til familiekos, deilig middag, spillkveld, besøk av søs og barna, og en handletur. I tillegg har vi laget litt 17.mai pynt, og vi teller ned dagene til nasjonaldagen. VI gleder oss veldig.

 

Hva sto det på den siste meldingen du sendte? Jeg sender svært sjelden meldinger men den siste meldingen ble sendt til mitt tantebarn og sa følgende “Håpe du ble fornøyd med fangsten”. Hun kom nemlig på “shopping” hjemme til oss idag, og synes det er moro å overta klær, sminke og vesker når jeg har hatt storopprydding.

 

Hva var det siste jeg brukte penger på? Utemøbler! vi hadde jo en periode med nydelig vær i Trøndelag, men da møblene kom i hus, kom skitværet og snøen! Så møblene har vi ikke fått brukt enda. Veldig kjedelig. Gleder meg til deilige sommerdager, og håper sommeren byr på mye varme her i Trøndelag også.

EN ting jeg virkelig angrer på innimellom, er at jeg solte bunaden min da jeg var 19. Nå som jeg er voksen setter jeg en helt annen pris på et slikt plagg, og der for vurderer jeg å kjøpe meg en festdrakt nå som jeg ikke har bunad lengre. Det er bare så mange å velge mellom. SÅ er veldig usikker om jeg rekker finne noe/eller bestemme meg før 17.Mai. Mulig jeg kommer til å bruke litt penger på dette de neste ukene 😛

 

Hvilken serie har jeg sett på?  Vi har begynt å se en serie som jeg synes er veldig spennende. Den går på Netflix og heter Zoo. Denne startet vi med å se i går kveld og skal fortsette å se på den i kveld.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg