Julaften

På julaften startet vi dagen med en herlig frokost, og alle åpnet en julegave hver. Dette har vært en tradisjon siden jeg var liten, og det er koselig å videreføre dette når man selv får barn og familie. Utover morgenen så vi på fine julefilmer, og spiste godis fra nissestrømpen.

På  ettermiddagen fikk vi 4 gjester på besøk, noe som er innenfor med tanke på corona-reglene. Det var utrolig koselig, og vi spiste reinsdyrsteik som Alex hadde laget. Det var overraskende godt faktisk, og vi hadde masse godt tilbehør. Egentlig er jeg vant med ribbe på julaften, men det var veldig godt med noe annet dette året.

Etter at vi hadde spist middag, holdt vi på med pakkeåpning i flere timer.   Det ble ikke så mange pakker på meg i år, men det betyr vel kanskje at jeg begynner å bli voksen?! haha, når det gjelder julegaver er jeg som et lite barn, og synes det er veldig spennede. Med det som gleder meg aller mest er å gi, det synes jeg er så koselig.

Julekvelden ble alt vi kunne ha ønsket oss, og det var veldig hyggelig å endelig kunne feire vår første jul i vårt nye hjem. Håper alle har hatt ei fin jul!

0 kommentarer

Siste innlegg