Julehandelen vil ingen ende ta

Alt er lagt til rette for at julestemningen kan snike seg frem. Men enda er jeg ikke der helt altså, jeg synes tiden går så fort, og kan nesten ikke tro at julaften er neste helg allerede! Nå er det bare å kjøre på med  julefilmer og julekos så håper vi julestemningen kommer til slutt.

Gaveinnkjøpene ble vi egentlig ferdig med i November, men det er alltid noe som dukker opp, eller noe man har glemt, eller gaver som ikke er kommet frem i posten enda. Men det er ikke mange gavene som ikke er pakket inn, og jeg gleder meg faktisk å pakke inn de aller siste gavene, seeeelv om jeg er ganske lei av å pakke inn gaver nå! (hvem skulle tro jeg noen gang kunne bli lei av det?! jeg som eeeeelsker å pakke inn gaver)

Mathandlingen utsetter vi til neste uke, siden vi skal reise bort i helgen. Så får vi håpe at de fortsatt har igjen masse julemat i butikkene når den tid kommer.

Noen som har noen tips til koselige julefilmer som gir masse julestemning? 

0 kommentarer

Siste innlegg