Kan ikke tro jeg gjorde det

På Søndagen tok vi turen til stranda igjen. Det er så deilig med slike varme sommerdagen, og siden vi hadde snøstorm sent i Mai setter vi ekstra pris på alt solskinnet vi kan få. Jeg elsker å nyte late dager i solsteiken, og står gjerne opp klokken 8 på en fridag bare for å komme meg ut tidligst mulig!

På stranden var det mange som badet, og det fristet å kaste seg under. Men vannet var iiiskaldt. Men siden dette var aller siste kjangse for en dukkert i Mai måned, så måtte jeg bare gjøre det. Selv om det var kaldt og nesten smertefullt, så gjennomførte jeg badingen. Kan nesten ikke tro det – jeg har alltid vært så feig når det kommer  til bading i Norge.

Etter flere timer på stranden så dro vi i bymarka med et annet vennepar. Der grillet vi på en grillplass ved vannet og koset oss i solnedgangen. Vi var i tillegg så heldig at vi fikk låne en kano og padlet noen runder på vannet. Det var utrolig fint med kano i sonedgang. Det ble en sen kveld, men slike kvelder er så verd det!

 

0 kommentarer

Siste innlegg