Kan nesten ikke tro det

Det er ekstremt kaldt ute for tiden, helt ned i minus 17 grader, noe som er litt for kaldt for meg. Det er nesten så jeg ikke tror det. når jeg titter på gradestokken. Jeg mistenker jeg har kuldeastma, for jeg sliter litt med pusten når det er så kaldt ute. Jeg trives best med 3 minus og masse snø, men nå er det meldt svært kaldt i en uke fremover, så jeg får kose meg mest mulig innendørs i varmen.

 

Men noen ganger må man ute i kulden, og helgen startet vi med en tur i stallen. Jeg elsker å dra dit, og koser meg masse med hest og stallarbeid, men det var kaldt, svært kaldt. Vi hadde pakket oss godt inn med de varmeste vinterklærne vi hadde og var godt forberedt for kulda. Overraskende nok frøys jeg ingenting, men må innrømme det var kaldt å puste på ridetur. Hesten taklet kulden bedre enn meg for å si det mildt. VI gikk en tur i finværet, det var trossalt solskinn, og pakket rytteren godt inn i tepper. VI holdt ut 30 minutter på tur, noe jeg er fornøyd med.

 

Etter stallen dro vi på Sabrura for å feire Johnny som hadde bursdag. Det er alt for lenge siden vi har vært på Sabrura, så det var utrolig hyggelig. Veldig trivelig å feire bursdags “barnet” 😁

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg