Kan nesten ikke tro det

I dag har det regnet, regnet, regnet og atter regnet! Og senere denne uken er det tilogmed meldt snø! Kan nesten ikke tro det, for det er ikke mange dagene siden vi hadde 20 grader og knallsol i Trøndelag. Men egentlig er det kjekt med litt regn også, for det har vært så sykt støvete overalt! Nå håper jeg feiebilene tar seg noen runder i Trondheims gater, så luften blir litt renere.

Men til tross for masse regn, lillesøster lar seg ikke stoppe av den grunn. Hun elsker å være ute – uansett vær. Derfor har vi vært ute i to omganger i dag. Vi har leket oss på lekeplassen, disset og laget store sandslott. Når vi bygger sandslott og lager elv rundt borgen, ja da koser jeg meg. Synes det er veldig trivelig å få være med å leke, for jeg lever meg veldig inn i rollen.

På kvelden fikk jeg heldigvis tatt meg ei treningsøkt, det føles alt for lenge siden sist. I de siste årene har jeg vært veeldig varierene når det kommer til treningsinnsats. Noen uker er jeg superflink og trener akkurat så mye jeg ønsker, mens andre uker kan jeg gå gjennom uken uten en eneste treningsøkt, og det er for dårlig. Nå er det bare  å skjerpe seg – for jeg trives best når jeg trenger jevnlig. Flere enn meg som er slik?

0 kommentarer

Siste innlegg