Kaos

I går var det skikkelig snøkaos i Trøndelag. Det snødde masse, spesielt da vi var på skitur! Jeg minnes tilbake på påsken i fjor, da vi var på hyttetur i Olden. Det var helt bart, og solen skinte. Vi hadde på tskjorte og koset oss i solveggen. Påsken i år er ikke helt slik, men litt snø kan være utrolig koselig når man er ute på skitur.

Det snødde rett ned for det var ingen vind, og det var  store deilige snøflak som dalte ned. Det var skikkelig julesteming faktisk. Litt vell sent på vinteren å få julestemning, men det var utrolig fint. Men med all den snøen, ble vi søkkvåte hele gjengen, det rant vann i hele ansiktet og vi kunne ikke stopp for pause engang, for da ble vi iskald. Der og da kunne jeg virkelig angre meg for at jeg hadde på sminke, for den endte opp inni øya fordi der rant så mye vann overalt.

Vi gikk cirka 3 kilometer på ski, og det var utrolig trivelig å endelig få litt tid med familien igjen. Det har det ikke vært så mye av i det siste. Vi var selvfølgelig  flinke til å holde avstand, og så lenge man er ute på tur så er det  vel helt i orden vil jeg tro.

0 kommentarer

Siste innlegg