Koselig dag

På Fredagen hadde vi en herlig dag, hvor jeg først hadde kvalitetstid med lillesøster alene, deretter kvalitetstid med storebror. Lillesøster fikk velge aktivitet selv, så vi dro en tur på shopping, og ut å spiste, deretter lekte vi å besøkte noen lekeplasser.

Mamma kom på middag til oss, noe som er alt for lenge siden. Men jeg er som kjent dårlig på å lage mat, så selv om jeg lagde noe så enkelt som pizza, var den ikke særlig god. Jeg er glad jeg har en samboer som er som en mesterkokk, slik at jeg slipper å lage middag særlig ofte.

Mamma passet lillesøster mens jeg tok med storebror på kino, og overrasket han med det. Vi så Jurrasic world, og den var utrolig bra! Vi var litt sent ute med å bestille billetter, og satte ganske langt mot ene siden, men det merket vi ikke noe av, fordi salen var så stor.

0 kommentarer

Siste innlegg