Late dager

Da vi var på Trysil våknet jeg alltid først om morgenen, noe jeg vanligvis gjør hjemme også, og da koset jeg meg med en deilig iskaffe foran Tvn. Jeg Elsker denne stunden på morgenen, med litt kos og alenetid, før familien skal oppe og vi er klar for dagens aktiviteter. Fordi jeg elsker denne stunden på morgenen, har jeg innimellom på vekking i helgene også, bare for å rekke å få unna litt før resten avl gjengen står opp.

Jeg elsker slike romjulsdager, der man har masse kvalitetstid sammen med familien.  Vi spilte masse kort, både hopp i havet, gris og idiot, og vi spilte brettspill. Jeg elsker å spille spill og kort, men har prioritert det for lite i hverdagen. Nå håper jeg vi i det minste tar oss tid til en spillkveld i måneden det neste året.

Det var utrolig kjekt med kjøkken i leiligheten , for da var det gode muligheter til å lage både middag og frokost hjemme. Ene dagen spiste vi middag sammen gjengen som bodde i samme bygg som oss, og da var vi 10 personer i leiligheten. Det var utrolig koselig. Vi fikk testet ut bowlinghallen en dag også, og spillrommet som var ganske moro. Det er mye å finne på når man er på Trysil.

Det jeg angrer litt på er at vi ikke tok oss nok tid til utendørsaktiviteter og bading. Men lillesøster ble dårlig den dagen vi skulle bade, så da måtte vi dessverre droppe det. 

   

0 kommentarer

Siste innlegg