Lazyday

Jeg våknet klokken 09.00, så i helga har jeg faktisk sovet litt lengre enn jeg vanligvis gjør i helgene. Selv om jeg alltid har satt pris på å våkne tidlig, så må jeg innrømme at det er litt godt å sove lenge også.

 

Det jeg spiste til frokost var to grove brødeskiver med ost. En god start på dagen, veldig godt for magen.

 

Hvilket humør var jeg i da jeg våknet? Jeg våknet litt tung i brystet og med kløe i halsen, men bortsett fra dette så var humøret på topp. Jeg hadde en del ryddeprosjekter på gang som jeg startet på i går, og det var på tide å rydde opp i resten av rotet. Nå har jeg faktisk ryddet ut noen sekker med klær som skal selges/gis bort, og kastet en haug meg stasj.

 

Hva har jeg gjort hittil i dag? Slappet av, og deilig har det vært. Jeg har i tillegg gjort haugevis med husarbeid, brettet klær og lagt ut ting for salg. Men i dag bestemte jeg meg for å ha en rolig dag, og det har jeg faktisk hatt.

 

Hva var det siste jeg brukte penger på? Mat. Det går litt penger på mat for å si det mildt. Men vi holder oss til en handling i uken, og da slipper vi unna impulshandling.

 

Hvem har jeg snakket i telefon med? Jeg snakker svært lite i telefon, mest fordi min telefon har landet på gulvet mange ganger og ikke fungerer helt som den skal. Derfor har jeg ikke pratet med noen i dag. Planen er å kjøpe en ekstratelefon som jeg kan ha til ringing.

 

Hva er planene for resten av dagen? Se en film eller en Tv serie. Så tenker jeg å stryke 6 plagg før en ny uke starter. Det er greit å gjøre ferdig alt av husabeid i helgen, så kan man starte den nye uken med å fokusere på trening og jobb.

 

Dagens middag? I dag hadde vi hjemmelaget pizza.

 

0 kommentarer

Siste innlegg