Lei av å grue, operasjonsdag på kvinnedagen

 Åh, så lei jeg har blitt av å grue meg hele tiden. Operasjonsdagen har jeg ventet på over en måned, og på selveste Kvinnedagen skulle jeg opereres. Den dagen greide jeg ikke mye annet enn å bare gå rundt og rundt, og på venterommet på sykehuset gikk jeg også bare rundt og rundt. Null ro i kroppen med andre ord, og greide ikke sitte stille i et minutt engang.

Men jeg er utrolig glad jeg hørte på diverse podcaster på forhånd, for da visse jeg veldig godt hva jeg gikk til, og fikk svar på mange av spørsmålene jeg hadde på forhånd. I tillegg stilte jeg legen de siste spørsmålene jeg lurte på, og fikk gode svar før jeg skulle opereres.

Heldigvis var det ikke så ille som jeg hadde trodd på forhånd, selv om alt av operasjoner er skummelt. Jeg hater alt rundt operasjoner, men denne gangen var det snakk om helse, og da kan man ikke velge bort operasjonen.

Etter inngrepet var jeg utslitt, men mest av det å gå å grue mæ så mye og lenge. Jeg var utmattet et par dager etter inngrepet, og lå på sofaen et par dager. Men jeg var heldigvis så og si smertefri de påfølgende dagene, så det lover jo bra! 

2 kommentarer

Siste innlegg