Lenge siden jeg har hatt det slik

What a day! For å si det mildt er det lenge siden jeg har vært så utslitt som jeg er nå! Det kommer til å bli en tidlig kveld, det er det ingen tvil om. Dagen har bestått av alt for mange ærend, men har fått unna mye nyttig også:

✅ Effektiv dag på jobb, på hjemmekontor.

✅ Har gjennomført noen vanskelige men viktige telefonsamtaler

✅ Legetime gjennomført

✅ Har solet meg i noen timer (deilig avslapping)

✅ Bakt 3 poser muffins, cirka 30 stk

✅ Vært ute og plukket blomster

✅ Handlet på butikken

✅ Vasket bil

✅ Trent litt

✅ Vasket kopper og vasket klær.

Nå ser jeg virkelig frem til ferie! Jeg har faktisk ferie allerede på Fredag denne uken, men bare en uke da! Uansett blir det utrolig godt! Planen er å reise til Røros med familien i noen dager og bare slappe av og nyte sommeren! Jeg vet ikke om jeg har vært på Røros før, iallfall ikke som jeg kan huske, så det blir spennende! Min dag oppsummert i noen få bilder:

  Jeg skulle kaste søpla, men mistet en flaske på bakken. Flasken knuste, og da jeg skulle plukke opp bitene, greide jeg å skjære meg. Det er litt typsik meg altså! Det ble heldigvis ikke noe dypt kutt. 

0 kommentarer

Siste innlegg