Lite givende, men likevel bra

I helgene elsker jeg å finne på mest mulig sprell. Det skal helst skje noe hele tiden, og ofte planlegger jeg masse utflukter for å utnytte helgene best mulig. Men denne helgen hadde vi absolutt ingen planer. Det liker jeg egentlig ikke, men det kan selvfølgelig være godt en gang i blant. Når det snør, regner og blåser om hverandre, så frister det ikke å være ute. Det er greit når  det plaskregner, da kan vi leke i søledammene. Det er greit når vi har masse snø, for da kan vi gå på ski, men når det regner, snør OG blåser, da frister det lite å finne på noe utendørs.

Men når helgen har vært planløs, da har det vært veldig mye ledig tid til trening. Derfor har jeg trent to økte hver dag gjennom hele helgen, og det kjennes på kroppen. Tror aldri jeg har vært så sliten på en fridag før. Og i morges hadde jeg på alarmen klokka 05.00 for  å få til enda en styrkeøkt før jeg skulle på jobb. Nå har jeg bestemt meg for å jobbe hard, for jeg har nok ligget for mye på latsiden de siste årene

0 kommentarer

Siste innlegg