Litt av et prosjekt

Tirsdagen var den store ryddedagen. Jeg våknet i 10 tiden og dagens første prosjekt var å hive alt julesøppelet som hadde samlet seg opp. Bilen ble fylt opp med så mye søppel at jeg ikke greide å se ut av bakruta, både gavepapir og restavfall. Etter en tur med tømming av søppel, var neste prosjekt å rydde bort julen.

Jeg har aldri ryddet bort julen så tidlig før, men synes det er greit å få det unna når man skal reise bort. For da kommer man hjem til et ryddig hus. Jeg har pakket ned all julepynten og sortert etter beste evne. Juletreene, de får stå noen dager lengre.

Kaninen vår leverte vi hos min søster, hvor han skal kose seg noen herlige dager! Kommer til å savne lille nurket😍

det siste vi gjorde var å knuse pepperkakehuset. Noen dager før tiden, men det er lov😅 veldig moro!

0 kommentarer

Siste innlegg