Må man så må man

Denne uken har hodepinen min blitt verre. Jeg greier ikke å sitte i rom med  sterkt lys uten at jeg får veldig store smerter i hodet og til tider kjennes det ut som en knyttneve kommer ut gjennom pannen. (!?) Ille altså… Siden legen skrev ut anitibiotika i forrige uke, var det bare å hente ut denne, og håpe på bedring. Egentlig ønsker jeg ikke å ta antibiotika, men siden dette har vært så langvarig nå, føler jeg at jeg ikke har hatt noen valg.

Etter to dager på medisin er jeg plutselig blitt litt bedre, så jeg er overbevist om at det iallefall går riktig vei. Jeg har forsøkt å trene litt denne uken også, men merket at energien ikke er på topp nå som kroppen jobber med å få meg frisk. Derfor får jeg legge treningen på hylla, og håpe på en mer aktiv uke neste uke.  Til helgen har vi store planer, og mye moro å finne på. Jeg er som sagt tidligere en person som elsker å finne på mest mulig på fritiden, og fyller gjerne helgene med aktiviteter fra tidlig til kveld.

0 kommentarer

Siste innlegg