Må være tidenes verste påske

Jeg hadde gledet meg helt sykt til denne påsken, været som var meldt var ganske strålende og vi hadde store planer. VI skulle blandt annet til Østersund/Åre, vi skulle passe hesten 4 dager, vi skulle på skitur, grille, ha påskeleker og påskequiz. Vi planla turer til badeland og mange kule aktiviteter sammen. Masse kvalitetstid sammen med familien, rett og slett.

Men før Påsken ble jeg dårlig. Jeg er syk på 4.uka nå. Det som begynte med hoste og virusinfeksjon, har utviklet seg til bronkitt, bihulebetennelse, og etterhvert fikk jeg høy CRP og feber i tillegg. Jeg har vært 100% sengeliggende siden Fredag, og feberen kommer med en gang paraceten er ute av systemet, i tillegg har jeg sterke smerter. Huff, det er så slitsomt.

Krysser fingrene for at jeg får noen fine påskedager etterhvert, for det er heldigvis noen dager igjen av påskeferien enda.

Håper alle andre har en mye bedre påske enn meg! For dette unner jeg ingen!

0 kommentarer

Siste innlegg