Man lærer så lenge man lever

I oppveksten hadde jeg en del venner som utover årene viste seg å ikke være til å stole på. Og etter gjentatte kjangser, ble det til slutt at jeg kuttet de ut. Man trenger ikke omgåes mennesker som kun bidrar til negativ energi.  Skulle tro man lærte og ble en bedre menneskekjenner, men jeg er alltid svært godtroende og  har veldig lett for å stole på andre mennesker. (noe jeg egentlig synes er en veldig god egenskap)  Men igjen så blir jeg nok en gang overrasket over hva folk kan få seg til å gjøre for egen vinning.😏 men man lærer så lenge man lever, er det ikke det som sies?

Denne helgen blir det bursdagsfeiring, middagsdate og filmkveld. Ser frem til en deilig helg i ro og avslapping, for neste uke begynner jeg i ny jobb! Jeg er spent og ser veldig frem til å lære masse nytt!

God helg fra dette søte trynet😁🐰🐰🐰

0 kommentarer

Siste innlegg