Måtte det snu

Etter å ha vært syk hele helgen, er jeg ennå ikke frisk. I natt lå jeg våken nesten hele natten å bare hostet. Det er lite som virker lindrende, og jeg har hostet på meg store brystsmerter. Men nå utover dagen i dag, føler jeg at jeg kanskje begynner å bli litt bedre i formen, og at det er på vei til å snu. Det er iallfall lov å håpe! Det er så slitsomt og ikke minst kjedelig å være syk. Jeg har ikke tid til å bare ligge på sofaen, men noen ganger må man bare.

Heldigvis har jeg godt selskap av Lille Nalle når jeg ligger hjemme på sofaen. Han er så skjønn og morsom, og finner alltid på noe lurt. Det er så koselig med selskap av han der han hopper rundt i glede.

Det har blitt noe tv-titting de siste dagene, og jeg har blir hekta på både Toll, Funkyfam og Jakten på kjærligheten (som jeg aldri har fulgt med tidligere) Det er litt koselig med norsk reality. 

Ellers er vi godt i gang med å glede oss både til Jul og Halloween, og har allerede begynt å planlegge masse gøyale aktiviteter for Desember, og julegaver vi skal kjøpe. Jeg elsker tiden før jul, og nå er det faktisk ikke så veldig lenge igjen. Første Søndag i advent er allerede i November, og vi liker jo å ha både julepynt og juletre på plass innen første søndag i advent. Mye å glede seg til 😁😍

 

0 kommentarer

Siste innlegg