Min favoritt

Jeg våknet klokken 07.00 i dag, og jeg våkner alltid helt av meg selv uten noen alarm på mobilen. Godt å ha innebygt klokke i kroppen kan man si.

Det jeg spiste til frokost var som vanlig en iskaffe. Spiste og spiste, jeg drakk dagens frokost idag.  Jeg er så glad i å starte dagen med iskaffe Cappuchino. Jeg har nylig blitt tipset om en annen iskaffe, en som heter heter caramello – salty caramel, men denne har jeg ikke funnet noen steder. Selv om jeg har vært på leting på over 4 butikker. Snart gir jeg opp, men den ser syyykt god ut.

Til middag i dag hadde vi Taco. Vi tenkte egentlig å ha Pizza, men så ble det taco slik at vi fikk bruke opp litt grønnsaker. Taco slår aldri feil, og jeg spiser meg like stappmett hver eneste gang. Vi bruker nesten alltid å ha taco med kyllingkjøtt, og masse deilig tilbehør.

Serie jeg har sett på i dag er Outer Banks, en serie på Netflix. Den er litt langdryg i starten og jeg har kun sett er par episoder. Men jeg skal gi den en kjangse.

Hittil i dag har jeg gjort mye fornuftig. Jeg har ryddet, trent og vært med barna i hele dag. En skikkelig kvalitetsdag med andre ord. Jeg merker humøret blir så utrolig bra etter en treningsøkt. Det har vært godt å være ute i vårværet, og på skogtur og tur i nærområdet. Planene for resten av dagen er å gjøre en del husarbeid. Innimellom hoper det seg litt opp, spesielt på barnerommet. Der er det alltid en del å ta tak i. Jeg har også en hel haug med klær som skal brettes, og en hel kurv med klær som skal strykes. Så det er nok å finne på. Dagens trening ble en joggetur på ca 45 minutter. Jeg har ikke vært flink nok til å trene den siste tiden, fordi formen ikke har vært helt på topp. har hatt en del hodepine og bittelitt hoste, så trening har ikke vært øverst på agendaen. MEN i dag kom jeg meg endelig over dørstokkmila, og da føles plutselig formen så mye bedre. Her i min Freshe thights fra Get fit. (hahha, synes egentlig den er dritstygg, men samtidig så elsker jeg fargen) Min favoritt farge for tiden er Beige – no Surprise der altså. Elsker alt som er beige, og har ryddet bort det meste med andre farger fra garderoben. Nå er det beige som gjelder, fra topp til tå. Ha en super Fredagskveld alle sammen, og god helg! 

0 kommentarer

Siste innlegg