Min Mamma kan

Er det noe jeg alltid har savnet, så er det noen i familien som strikker. Da jeg hadde små babyer, var det ingen som ga oss hjemmestrikkede klær. jeg har alltid syntes de som får masse hjemmestrikk fra besteforeldre er så heldige! Hvem ønsker vel ikke hjemmestrikk  til sine barn? Innimellom har jeg ønsket å lære meg å strikke selv også, men jeg lurer på om jeg har for dårlig tålmodighet rett og slett.

Heldigvis for oss og meg, så har mamma plutselig lært seg å strikke. Det er noen år siden nå, og vi har fått mange nydelige gensere fra hennes. Det er så fantastisk! Jeg elsker hjemmestrikk. Her om dagen bestilte lillesøster leggings fra henne, og det tok henne ikke mer enn en dag for å ferdigstille prosjektet. Nå er det ei som gleder seg til nye leggings.

0 kommentarer

Siste innlegg