Mine Favoritter

Mitt favorittkamera:  Olympus Pen 9. Kameraet har mange funksjoner og er lite og enkelt å ta med seg.

Mitt favoritt Tur-Sted: Bymarka i Trondheim. Det er så mange vakre og fantastiske steder å gå tur. Jeg elsker å både gå turer og løpe i naturen, det er helt fantastisk.  Min favorittårstid: Sommer. Egentlig elsker jeg våren, men dette året har våren vært ekstremt skuffende. Nå gleder jeg meg til sommer. Ingen by er mer vakker enn Trondheim dekt i solskinn.  Min Favorittklokke: Marc Jacobs. Denne klokken fikk jeg i bursdagsgave fra mamma. Fineste gaven!  Min Favorittveske: Veske fra Versarce. Jeg elsker fargen, og størrelsen. Denne er perfekt å ta med seg om man trenger litt mer plass enn hva man har i hverdagsvesken.  Min favoritt crossover veske: Michael Kors, denne har jeg hatt i noen år nå, og jeg bruker den alt for ofte.

0 kommentarer

Siste innlegg