My Birthday

På selveste Påskeaften hadde jeg bursdag. Det er ikke ofte bursdagen min havner midt i Påsken, med dette året traff det jo påvselveste påskeaften, og det er jo ikke verst. Egentlig elsker jeg å ha rosa ballonger på bursdagen min, men siden det var midt  i påsken, ble det en gul ballong for hvert av mine år.

I bursdagsgave fikk jeg veeldig mye fint; Olympus Pen pl9 kamera, gulløredobber, penger, silkeskjerf, solbriller, og masse annet som jeg ble veldg glad for. Det er alltid moro å ha bursdag, og få litt ekstra oppmerksomhet. PÅ kvelden dro jeg ut å spise en god middag med A, for å feire dagen min. 

2 kommentarer
    1. Heia,
      Så flott at du hadde en fin bursdag 😀 syns det er så koselig at du fortsatt har bloggen.
      Når var det du startet bloggen din? Husket når du bodde i utlandet og blogget der i fra 😀

      1. Hei Silje:) SÅ utrolig trivelig at du husker perioden da vi bodde i Florida, det er jo kjeeempe lenge siden. Mye har skjedd siden den gang, nå er flokken på to blitt til 4. Begynte faktisk å blogge før 2009, og det er helt sykt å tenke på!

Siste innlegg