Skal se på Hus

Jeg våknet klokken 09.30! Det må være ny rekord i å stå opp sent. Men så skal det sies at jeg ikke kom meg i seng før klokken 03.00, så jeg hadde behov for de timene med søvn. Nå føler jeg meg opplagt, og er klar for en ny dag.

 

Det jeg spiste til frokost var iskaffe. Akkurat nå orker jeg ikke ordne noen annen frokost til meg selv, fordi jeg skal ute å nyte solen. Ble veldig overrasket at solen skinner nå, så det må nytes!

 

Hvilket humør var jeg i da jeg våknet? Jeg våknet glad og fornøyd. I går hadde jeg store ryggsmerter, og da er det like spennende hver gang å våkne på en ny dag for å se om smertene er borte. Og det var de idag.

 

Hva har jeg gjort hittil i dag? Har ikke rukket så mye enda, annet enn å sminke meg, lage frokost til familien og ryddet litt. Har mange planer for dagen, men først blir det en tur ute.

 

Hva var det siste jeg brukte penger på? En stor Ikeashopping der jeg blandt annet kjøpte putetrekk, pynteputer, planter og potter.

 

Hva er planene for resten av dagen? Jeg skal vaske, shine og style. Møber skal fjærnes og mye skal ordnes klart! Det blir spennende!  I tillegg skal jeg vaske skapdører, dusjkabinett og kanskje vinduer.

 

Hvilken serie har jeg sett på? Nå har jeg blitt hektet på en ny serie som heter Selling Sunset. Serien finner dere på Netflix og den handler om eiendomsmeglere som selger dyre eiendommer. Veldig inspirerende.

 

Jeg gleder meg til vi skal se på et hus på Tirsdagen. Det virker ganske perfekt, så det blir veldig spennende.

 

Ha en nydelig dag!

0 kommentarer

Siste innlegg