Når man synes en fødsel er Piece of cake

I dag våknet jeg i helt grei  form, og det føles som om influensaen har sluppet taket. Men etter bare ti minutter fikk jeg hodepine ut av en helt annen verden. Jeg trodde egentlig jeg takler smerter bra, og at jeg har en høy smerteterskel, siden jeg synes fødsel var Pice of cake. Men neida, der må jeg nok tro om igjen. I dag kjentes det ut som noen skulle presse en knyttneve ut av panna mi, og det føltes som om alle tennene skulle presses ut samtidig. Jeg hadde så vondt at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg.

Smerten var intens og ga seg aldri. Da innså jeg at jeg har fått bihulebetennelse etter influensaen, så da bars det til legen nok engang. Tredje dag på en uke, er det virkelig mulig?! Legen kunne konstatere at jeg har fått bihulebetennelse, og da var det bare å komme seg på apoteket for å handle inn alt som kan gjøre situsjonen bedre. Nå krysser jeg fingrene for at denne blir en kortvarig affær, slik at jeg kommer meg tilbake til hverdagen snart. Jeg begynner nesten å bli litt utålmodig.

0 kommentarer

Siste innlegg