Nei er det muuulig?

I dag våknet vi betre til vinter! Altså, er det mulig!!?? Virkelig??? Det var sikkert over 10 cm med snø og helt hvitt ute. Det er bare å pakke frem vinterklærne, å ta frem skiene og nyte vinteren 🤬 æsj, jeg er shitlei! Gi meg våååår nåååå! Det er en liten fyr i huset her som elsker snøen, nemlig Nalle kanin, han var ute i flere timer idag å storkosa seg😅🐰

Jeg priser meg lykkelig for at vi fortsatt har vinterdekk på bilen, for i morgest kom jeg meg opp klokken 5 og rakk en tur på trening før jobb! Det er så deilig å starte dagen med trening, da føler jeg at jeg har fått en god start på morgenen.

Etter jobb tok jeg meg storebror på shopping. Det er så koselig med litt kvalitetstid med barna hver for seg, det må vi være flinkere til å prioritere. Vi dro blandt annet innom lekia for å bruke et gavekort vi har fått, og jammen meg kan du ikke få kjøpt frokostblanding til 299kr der🤣 jeg lar prisen snakke for seg selv, trenger sikkert ikke si noe mer enn å slenge med et bilde som dokumentasjon. Etter turen på Lekia dro jeg på kremmerhuset å kjøpte en vase jeg har ønsket meg lenge.

På kvelden var det dugnad i gata vår. Selv om jeg har bidratt mine timer før denne dugnaden, hvor jeg holdt på i over 5 timer da våren var på besøk i April, stilte vi opp en liten tur idag også. Godt å se st det er bra oppmøte på dugnad, for da blir nærmiljøet så koselig.

0 kommentarer

Siste innlegg