Nesten ikke til å tro

Gradestokken i dag viste hele 19 grader, og det er sjelden kost i Trøndelag. Det er nesten ikke til å tro, men det er faktisk sant. Jeg tok med meg barna på stranden, for å nyte solen og varmen. Vi dro til Midtsand Camping, for der har vi aldri vært tidligere. Stranden var ganske fin, og de hadde en diger lekeplass like ved, og det var ganske moro for barna.

På stranden blåste det mye til tider, men på grunn av alt for lite sol de siste månedene, lå jeg i shorts og bikinioverdel uansett. Er det sol og 19 grader, skal jeg ha litt sol på kroppen, ingen protest. Hhaha, desperat? Ja, det kan man si. Men det er ikke så rart, slik som været har vært det siste halve året, og med store snøfall i Mai.

Etter ei god stand på stranden, dro vi hjem og satte oss i solveggen istede. Der slapp vi unna vinden, og jeg fikk grillet meg enda litt mer. Jeg ble faktisk solbrent og fikk en del farge, og godt er det!

 

0 kommentarer

Siste innlegg