Nesten Ingen helg uten Bursdag

På Søndag var det tantebarnet mitt sin tur å feire bursdagen sin. Hun har bursdag på selveste kvinnedagen og ble 12 år i år. Vi ferier sammen på Søndagen, noe som passet meg veldig bra, da jeg hadde operasjon på kvinnedagen. Jeg har gledet meg lenge til å gi henne bursdagsgave, og den falt i smak hos bursdagsbarnet.

Søstra mi er verdens beste bakemester, og hadde disket opp og stelt istand med masse god mat og gode kaker. Vi spilte kort, sang, og hygget oss. Siden været var så nydelig tok jeg med de minste barna ute en tur på lekeplassen, men selv om sole skinte, var vinden iskald. Det ble derfor en kort tur ute, der barna fikk hoppet litt på trampoline og testet ut klatrestativet.

Merker ikke så mye til at jeg er nyoperert, MEN det er uvant å ikke kan løpe/hoppe/bære, og der glemmer jeg meg innimellom. Jeg er vanligvis ganske aktiv, der jeg hopper, løpet og bærer mye i løpet av en dag, men nå må jeg leve litt annerledes noen uker fremover. HÅper og satser på at tiden går fort.

     

2 kommentarer

Siste innlegg