nesten litt komisk

Når jeg leser mitt siste innlegg som ble postet for en uke siden, blir jeg nesten litt småfrustrert. Formen min har jo bare gått nedover siden da, og jeg har hatt bronkitt og skikkelig ille/kraftig hoste hele denne uken. Det er slitsomt når det blir så langvarig, men i natt er første natten jeg ikke måtte stå opp på grunn av hostekuler. Kanskje er det håp om at formen holder på å snu?

Denne uken har vært preget av at jeg har knasket halsdrops for harde livet for å holde hosten i sjakk, både dag og natt. Noe som ikke er bra for hverken mage eller tenner. Jeg har prøvd hostesaft og noskapin uten  noe særlig virkning, og jeg drikker masse vann. Får håpe dette er dosen sykdom vi får i vinter, og at vi slipper unna flere runder. Ja, det er bare å leve i håpet…

Jeg ønsker å bruke helgene på å gå skiturer, dra på utflukter med familien og gjøre alt jeg ikke rekker på ukedagene. men nå må jeg bare være rolig å prøve å bli bra asap.

 

0 kommentarer

Siste innlegg