Noen ganger må man bare

I dag dro vi ute på en liten tur fordi solen skinte, og da må jeg bare komme meg ut å få litt frisk luft. Det gir så utrolig mye energi. Men i det sekundet vi kom oss ut på tur, så begynte det å snø som bare det. Det snødde både bortover og nedover, og nesten litt oppover, hahha det er ikke måte på. Vind og snø skaper kaos! Det er lite som tyder på vår enda, så vi må sikkert leve med snøen  noen uker til. Da vi snudde og endelig kom oss hjem, ja da tittet solen frem igjen. Det er så typisk altså. Men om ikke annet, så ble det iallefall en bitteliten tur i snøstormen. 
 ettermiddagen kjørte vi en tur til Melhus, der søsteren min bor. Vi har ikke møttes en eneste gang siden samfunnet ble stengt ned, og nå var det jammen på tide. Innimellom må man bare treffe familie, selv om det er på god avstand. Vi møtes utendørs og fikk endelig snakket litt sammen. Det er ikke helt det samme å snakke på telefon, og innimellom er det godt å møtes face-to face! I tillegg var det utrolig trivelig å se tantebarna mine igjen, selv om jeg ikke kan klemme på dem.Nye sko fra @nellyshoes for anledningen. Jeg elsker hvite sko på våren/sommeren, og det var på tide å få et nytt par i garderoben. Det er litt risky å bruke dem nå som det er utrolig vått ute, men jeg tok kjangsen likevel! Elsker dem! De er utrolig gode å gå i. 

0 kommentarer

Siste innlegg