Ny visning

I går var vi på Båttur i Trondheim og det var en perfekt avslutning på ferien. Det var  noe vind på sjøen, men med redningsvest følte jeg meg meget trygg. Vi dro inn til Munkholmen der de tre tøffeste fikk bade, og vi tok turen innom Simens Isbar og kjøpte softis. Det er deilig på sjøen i varmen, og jeg kunne ikke fått en bedre avslutning på en deilig ferieuke.

I dag var vi på to nye visninger, og jeg begynner gradvis å få troen tilbake. Et av husene ble vi skikkelig forelsket i, så det viser seg at det er håp. Vi vurderer faktisk å legge inn bud, så forelsket ble vi. Det er så utrolig spennende, men jeg er litt reservert for forrige gang ble jeg så skuffet. Derfor prøver jeg å ikke bli alt for ivrig denne gangen. Men det er ingen tvil om at morgendagen blir en spennende dag.

På bølgan blå
En vakker sommerdag i Trondheim
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
0 kommentarer

Siste innlegg