Nydelig dag

Jeg får mye energi og glede av solen, og på Fredagen hadde vi enda en nydelig dag. Jeg gikk en tur i finværet og bare nøt naturen. Litt senere dro jeg og lillesøster på Restaurant med mamma, hvor vi spise pannekaker og pizza.  Litt senere på dagen dro vi til Tillerparken hele gjengen, hvor vi lekte og spise is. Jeg er glad vi fikk noen fine dager før helgen, for denne helgen har kun vært full av sykdom og shit.

Vi hadde egentlig mange spennende aktiviteter denne helgen., men ikke fått gjort noe av dem, fordi vi har feber i hus. Jeg føler helgene er så viktige når man jobber hele uken, og da har man endelig tid til å gjøre alt man ønsker. Men neida, denne helgen ble ikke helt slik som vi hadde tenkt. Det er så typisk med sykdom på høsten, og spesielt nå som skolene har startet og alle møter hverandre igjen etter å ha reist store deler av sommeren.

Håper vi holder oss friske resten av høsten, krysser fingrene for det.

0 kommentarer

Siste innlegg