Nytt år

Da er vi allerede god i gang med det nye året, og jeg har både sukkerstopp og shoppestopp. Det er vel de eneste nyttårsforsettene jeg har bestemt meg for, i tillegg til at jeg skal være mer positiv. Hahah – ja alt dette kan bli en stor utfordring, da jeg både er glad i å spise sukker og å shoppe. Men hittil har det gått overraskende bra, og det er godt å ha en sukkerfri-kropp!

I tillegg er vi halvveis på utkikk etter nytt bosted, fordi vi har innsett at vi må ha en større plass å bo etterhvert – men vi stresser ikke, og har god tid på oss enda. Dette blir et spennende år, med flere bryllup, familiecruise og flere spennende ferieturer som er planlagt. En ting er sikkert, vi har mye å se frem til dette året.

Nå gleder jeg meg til våren og til litt lysere tider, slik at det blir trivelige å jogge utendørs. Og i mellomtiden får vi ta til takke med treningsrom og 3T, og det er jo ikke så verst bare det heller.

Ønsker dere alle et fantastisk år, og håper året har hatt en god start så langt!

0 kommentarer

Siste innlegg